Financieel administratief medewerker

Ben jij ons nieuwe financieel administratief medewerker?

Wij zijn op zoek naar een teamspeler die zelfstandig kan werken. Ben je daadkrachtig en neem je initiatief en sta je open voor het geven en krijgen van feedback? En wil je samen met collega’s bouwen aan de verdere groei van ons bedrijf? Dan zijn wij misschien wel op zoek naar jou voor deze leuke functie!

Over Groenland B.V.

Bij Groenland werk je bij een fleurig bedrijf tussen mensen met een grote passie voor hun vak. Ook werk je bij een duurzaam bedrijf met oog voor mens en milieu. Duurzaamheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid zijn bij ons de norm en geen streven. Groenland faciliteert een aantal bedrijven in de sierteeltsector.

Finance afdeling

De finance afdeling vormt het financiële hart binnen Groenland. De afdeling fungeert als Shared Service Centre en verzorgt de financiële werkzaamheden voor 11 entiteiten in Nederland en Zweden. Elk van de enthousiaste collega’s in het team hebben hun eigen verantwoordelijkheidsgebied. Het dynamische team is in beweging en continue op zoek naar professionaliteit, effectiviteit en efficiency. Wij bieden de gelegenheid om flexibel te werken en denken graag met elkaar mee. Als Financieel administratief medewerker ben je medeverantwoordelijk voor het verwerken en controleren van in- en verkoopfacturen en ondersteun je de administratief eindverantwoordelijke.

Jouw takenpakket als financieel administratief medewerker

Jij verwerkt en controleert inkoop- en verkoopfacturen voor de verschillende bedrijven, jij verwerkt en lettert bankafschriften af, verzorgt de werkzaamheden voor de maandafsluiting en verwerkt de in- en uitgaande post.

Wij bieden jou:

  • Een uitdagende functie op de finance afdeling van een fleurig en duurzaam bedrijf
  • Veel mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen
  • Een fijne werkomgeving met persoonlijke aandacht voor jou
  • Leuke extra’s, zoals trainen met een personal trainer in de inpandige sportschool
  • Werken in een modern pand bij een vooruitstrevend bedrijf
  • Een marktconform salaris
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een fulltime functie maar 32 uur werken is bespreekbaar

Wij vragen van jou:

  • MBO werk- en denkniveau
  • Affiniteit met administratieve taken en je werkt nauwkeurig
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift, beheersing van de Engelse taal is een pré
  • Communicatief vaardig en sociaal georiënteerd met oog voor zakelijke aspecten
  • Gestructureerd, daadkrachtig, proactief en een geordende werkhouding

Enthousiast? Stuur ons je sollicitatie!

Ben je enthousiast over deze vacature? Dan zijn wij heel benieuwd naar jou! Stuur je motivatie en cv naar Jennifer Smit: p&o@groenland-bv.nl. Wie weet is er een match en kom jij binnenkort bij ons op gesprek.

Meer weten?

Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan telefonisch contact op met Mark Wiersma op 0297-303020.

Spira blommor is ons Zweedse bedrijf en levert bloemen aan meer dan 700 winkels in Zweden.
Wij verzorgen tevens inspirerende shop-in-shop oplossingen.